POLITYKA PRYWATNOŚCI
I. Definicje
Administrator Danych Osobowych – Zleceniobiorca (ADO) – CENTRUM DOFINANSOWAŃ I ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INŻYNIERIA BHP SP. Z O.O. ul. Falista 20 81-331 Gdynia, Polska, e-mail: biuro@inzynieriabhp.pl
Dane Osobowe – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej, w tym nr IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie.
Platforma – Serwis internetowy udostępniany przez CENTRUM DOFINANSOWAŃ I ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INŻYNIERIA BHP SP. Z O.O. pod aktualnym adresem dofinansowaniezzus.pl
Użytkownik serwisu– osoba fizyczna odwiedzająca serwis lub korzystająca z jego udostępnionych funkcjonalności.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Polityka – niniejsza Polityka prywatności.
Regulamin – Regulamin Serwisu.
II. Zasady przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH JEST:
NAZWA |
CENTRUM DOFINANSOWAŃ I ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INŻYNIERIA BHP SP. Z O.O. |
ADRES |
Falista 20 |
KOD POCZTOWY |
81-331 |
MIASTO |
Gdynia |
NUMER KRS |
0000945592 |
NUMER NIP |
9581721549 |
NUMER REGON |
520949693 |
E-MAIL |
biuro@inzynieriabhp.pl |
ZAKRES STOSOWANIA
Przetwarzanie danych osobowych klientów w związku z realizacją usług oraz zapytań poprzez formularz kontaktowy.
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DANE KONTAKTOWE
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków administratora danych osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem Danych Osobowych kierując korespondencję na adres e-mail: meronk@inzynieriabhp.pl
CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH
- Dane osobowe wszystkich osób korzystających z serwisu internetowego Administratora (jeżeli zostają udostępnione), których operatorem jest Administrator, w tym adresy IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii, przetwarzane są:
- w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania użytkownikom serwisu treści gromadzonych w serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników serwisu, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw;
- w celu umożliwienia Pani/Panu wejścia na naszą stronę i przeglądania jej zawartości, oraz w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych – podstawą przetwarzania jest Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
PRZETWARZANE DANE OSOBOWE
- Przetwarzamy następujące dane osobowe: imię, nazwisko, telefon oraz adres e-mail.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
CHARAKTER PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe będą przetwarzane w sposób manualny, przez upoważnione do tego osoby oraz w sposób zautomatyzowany z użyciem przeznaczonych do tego systemów informatycznych.
- Przetwarzanie danych osobowych za pomocą systemów informatycznych nie będzie wykorzystywane w celu automatycznego podejmowania decyzji w sprawach indywidualnych.
- Zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych nie będzie polegało na profilowaniu, tj. działaniu polegającym na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania.
UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH I ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
- Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane do następujących podmiotów:
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym lub uprawnionym w postaci informacji przetwarzanej w systemach informatycznych.
- Dane osobowe mogą być udostępniane klientowi, bądź osobie przez niego upoważnionej.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom lub osobom współpracującym, którym zlecono realizację usług, wyłącznie w zakresie i w celu związanym z realizacja zamówień i celów określonych w pkt. 2 lub powierzono przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe mogą być udostępniane organom władzy publicznej, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli.
- Dane mogą być przekazywane do spółki zależnej Centrum Dofinansowania i Zarządzania Bezpieczeństwem Inżynieria BHP Sp. z o.o.
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (Kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia).
PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
- Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane do:
– Google, w celach analityki internetowej. Dane są przechowywane przez Google na serwerach w Stanach Zjednoczonych.
OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania.
- Okres przetwarzania danych może także wynikać z przepisów, gdy stanowią one podstawę przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – np. ze względów bezpieczeństwa – dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.
- Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do jej wycofania.
- Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania.
- Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
- Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
PRAWA PODMIOTU DANYCH OSOBOWYCH
- Posiada Pan(i) prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Powyższe prawa można wykonać poprzez złożenie pisma/wniosku do Administratora – na adres lub na adres e-mail wskazany w niniejszym dokumencie.
- W/w pismo/wniosek powinno:
- pozwolić zidentyfikować nadawcę/wnioskodawcę,
- określać jednoznacznie podmiot danych,
- wskazywać, które prawo i w jakim zakresie ma być zrealizowane,
- wskazywać, które dane osobowe mają podlegać sprostowaniu, ograniczeniu przetwarzania, usunięciu lub przeniesieniu,
- wskazywać dane kontaktowe celem prowadzenia niezbędnej, wymaganej korespondencji w odpowiedzi na pismo/wniosek.
- Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych (prawo dostępu) – na tej podstawie osobie zgłaszającej żądanie Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, i planowanym terminie usunięcia danych.
- Prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, upoważnia do otrzymania następujących rodzajów danych: dane zwykłe: imię, nazwisko, telefon oraz adres e-mail.
- Prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby zgłaszającej żądanie.
- Prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne.
- Prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych).
- Prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi – jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również tego innego podmiotu.
- Prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, upoważnia do otrzymania następujących rodzajów danych: imię, nazwisko, telefon oraz adres e-mail w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
- Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu.
- Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie.
- Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.
- Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
OBOWIĄZKI PODMIOTU DANYCH OSOBOWYCH
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych, jest dobrowolne.
- Konsekwencją nie podania danych będzie brak możliwości wysłania formularza..
III. Kwestie techniczne
Informacje zawarte w logach systemowych mogą zawierać różne dane, np. adres IP. Centrum Dofinansowań i Zarządzania Bezpieczeństwem Inżynieria BHP Sp. z o.o., wykorzystuje je wyłącznie w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych. Dane powyższe, mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa w razie naruszenia praw firmy Centrum Dofinansowań i Zarządzania Bezpieczeństwem Inżynieria BHP Sp. z o.o., próby włamania lub innego działania na jej szkodę. Niektóre obszary serwisu Centrum Dofinansowań i Zarządzania Bezpieczeństwem Inżynieria BHP Sp. z o.o.,, mogą wykorzystywać cookies, czyli pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika serwisu, identyfikujące go w sposób potrzebny do umożliwienia niektórych operacji. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz nie usuwanie ich z dysku.
Informacja o „cookies”
Cookies i inne podobne technologie
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu i aplikacji WPM. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika serwisu i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika serwisu.
Używamy plików cookie na naszej stronie.
Używamy ciasteczek, aby poprawić komfort użytkownika serwisu, wybrać język, zagregować statystyki dotyczące liczby odwiedzających stronę i uzyskać dane o tym, jak strona jest używana. Dane te pozwalają nam opracować i zoptymalizować stronę internetową.
Pliki cookie są czasami wykorzystywane do zbierania danych uważanych za dane osobowe, takich jak adresy IP i dane powiązane z adresem IP. Celem jest tworzenie spersonalizowanych i istotnych treści dla Ciebie jako odwiedzającego.
Pliki cookie mogą być usuwane automatycznie, gdy użytkownik serwisu zamknie przeglądarkę internetową (tak zwane “pliki cookie sesji”/”session cookies”) lub przechowywane na komputerze użytkownika serwisu, aby ułatwić przyszłe wizyty w witrynie (tak zwane “trwałe pliki cookie” / „permanent cookies). Stałe pliki cookie będą również automatycznie usuwane po określonym czasie.
Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (czyli tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu (np. komputerze, laptopie, smartfonie, Smart TV) oraz uzyskującym do nich dostęp jest CENTRUM DOFINANSOWAŃ I ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INŻYNIERIA BHP SP. Z O.O.
Strona internetowa dofinansowaniezzus.pl, może umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia. Jednak przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę, a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.
Cele korzystania z cookies
Korzystamy z plików cookies i innych podobnych technologii:
– w celu umożliwienia Pani/Panu wejścia na naszą stronę i przeglądania jej zawartości,
– w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych.
Rodzaje plików cookies z jakich korzystamy
Wykorzystujemy następujące rodzaje tych plików:
- sesyjne – pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i aplikacji lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
- stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika serwisu.
Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies i inne podobne technologie, stosujemy ich następujące rodzaje:
- niezbędne do działania usługi i aplikacji- umożliwiające korzystanie z naszych usług, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania;
- pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania
- wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych i aplikacji;
- funkcjonalne – umożliwiające “zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika serwisu ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika serwisu, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik serwisu, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej i aplikacji itp.;
- statystyczne – służące do zliczana statystyk dotyczących stron internetowych i aplikacji.
Zarządzanie ustawieniami przeglądarki
Zdarza się, że oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie informacji w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu.
Jednak w każdym czasie Użytkownik serwisu może dokonać zmiany ustawień przeglądarki. Z poziomu przeglądarki internetowej, z której Użytkownik serwisu korzysta możliwe jest np. samodzielne zarządzanie plikami cookies. W wielu z najpopularniejszych przeglądarek daje możliwość m.in.:
– zaakceptowania obsługi cookies, co pozwala Użytkownikowi serwisu na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe,
– zarządzania plikami cookies na poziomie pojedynczych, wybranych przez Użytkownika witryn,
– określania ustawień dla różnych typów plików cookie, na przykład akceptowania plików stałych jako sesyjnych itp.,
blokowania lub usuwania cookies.
Niedokonanie zmian oznacza, że w/w informacje mogą być zamieszczane i przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu. Oznacza to jednocześnie, że możemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Jak zmienić ustawienia i gdzie szukać pomocy?
Informacje dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) m.in.:
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Chrome
Opera
Itp.
Informujemy, że ograniczenia bądź wyłączenia stosowania plików cookies i innych podobnych technologii mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w naszych serwisach.
Dodatkowe informacje o cookies
Dodatkowe informacje na temat plików cookies i innych technologii można znaleźć m.in. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl, youronlinechoices.com lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.
IV. Bezpieczeństwo danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w określonych odstępach czasowych prowadzimy analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Państwa Dane Osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny, a dostęp do nich mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Dbamy o to, by wszystkie operacje na danych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników. Każdy z naszych podmiotów, z nami współpracujących, daje nam gwarancję, że stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa, kiedy przetwarza Państwa Dane Osobowe.
Centrum Dofinansowań i Zarządzania Bezpieczeństwiem Inżynieria BHP Sp. z o.o., chroni Pani/Pana dane osobowe stosując zabezpieczenia na wysokim poziomie i w tym celu podjęła odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Pani/Pana dane osobowe przed nieautoryzowanym dostępem, zmianą, rozpowszechnianiem lub zniszczeniem.
V. Kontakt z nami
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Polityki Prywatności oraz korzystania z platformy, prosimy kierować poprzez e-mail: sandra.meronk@inzynieriabhp.pl
VI. Zmiany Polityki prywatności
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.